Suomen Canastaliitto –

Finlands Canastaförbund ry.

Yhteystiedot Kilpailut ja tulokset Tiedotus Säännöt

Vanhat sivustot

Nämä ovat vanhat sivut! Täältä löydät vanhoja tietoja, joita ei ole siirretty uusille sivuille. Uusille sivuille pääset tästä: canastaliitto.fi

Liiton Toimintaperiaatteet:

Suomen Canastaliitto - Finlands Canastaförbund ry. muodostaa canastakerhojen, canastaseurojen sekä canastapelaajien yhtymän Suomessa.

Liiton tarkoituksena on toimia canastapelin, sambapelin ja sitoumussambapelin taidon levittämiseksi ja sen jatkuvan kehityksen edistämiseksi. Tarkoituksensa toteuttamiseksi Suomen Canastaliitto:

vahvistaa peli- ja kilpailusäännöt sekä valvoo niiden noudattamista, kuin myös ratkaisee  sääntöjen soveltamista koskevat erimielisyydet

avustaa jäseniä neuvoin ja ohjauksin kaikissa canastapeliä koskevissa kysymyksissä

on yhteistoiminnassa vastaavien ulkomaisten järjestöjen kanssa

edustaa maatamme kansainvälisissä canastakilpailuissa ja canastakongresseissa tai päättää tämän kaltaisesta edustuksesta

järjestää Suomen Canastamestaruuskilpailut sekä muita kansallisia ja kansainvälisiä kilpailuja tai luovuttaa niiden järjestämisen jollekin liittoon kuuluvalle kerholle tai seuralle

HUOM!

Nämä sivut on tehty korvaamaan Canastaliiton vanhoja sivuja, jotka kattavat vuodet 1999-2004. Koska osittaisena runkona ovat olleet vanhat sivut jotkin linkit saattavat viedä vanhaan sivustoon, erityisesti sääntökokoelmassa. Tämän sivun ylälaidassa on linkki vanhaan sivustoon, joka on siirretty sellaisenaan SCL-FCF ry:n uuden sivuston yhteyteen.