Suomen Canastaliitto - Finlands Canastaförbund ry
   Etusivu            Prosenttipeli

Prossasäännöt 8.2.2017

Ketkä voi pelata?

Kaikki jotka haluavat. Pelaamalla yhdenkin pelin olet sarjassa mukana.

Mitä pelataan?

Canastaa, Sambaa tai Sitoumussambaa joiden tuloksista lasketaan prosenttiosuus. Voitto on 2 pistettä ja tappio 0 pistettä.

Pelin säännöt?

Pelataan Suomen Canastaliiton säännöillä.

Pelin hinta?

Voitto 0,20 €

Tappio 0,40 €

Pelien määrä?

Pelaamalla vähintään 40 peliä kauden aikana pääset mukaan prossapelien palkintojenjakokilpailuun, maksimirajaa ei ole.

Pelikausi?

1. joulukuuta 2016 – 30. marraskuuta 2017

Palkinnot?

Kaikki vähintään 40 peliä pelanneet kutsutaan, joulukuussa 2017 pidettävään prossasarjan palkintojenjakoon sekä kilpailuun, jossa pelataan sambaa. Parhaat prosentit omaavat (lukumäärä riippuu osallistujamäärästä sekä kertyneestä summasta) palkitaan järjestelytoimikunnan päätöksen mukaan.

Tuomarit prossasarjaan.

Jokaisen SCL:n alaisen hallituksen jäsen toimii tuomarina.

Sarjan vetäjät?

SCL:n johtokunta päättää sarjan vetäjät järjestäytymiskokouksessaan vuosittain.

Tulokset ja maksaminen?

Pelaajat sopivat keskenään kuka hoitaa pelien tulokset ja maksut edelleen. Rahat ja tulokset voi antaa jollekin SCL:n johtokunnan jäsenelle tai ne voidaan maksaa suoraan S-pankin tilille

FI13 393900 386606 01 saaja Irma Koskela-Kanervo joka maksaa ne edelleen SCL:n tilille (tämä siksi jotta vältymme pankkikuluilta). Mikäli maksat rahat suoraan tilille laita Irmalle tieto tuloksista sähköpostilla, messengerillä tai facebookissa canastaliiton sivulla. Pöytäkirjan ja rahan on seurattava toisiaan.

Julkaiseminen?

Pelaajien pelimääriä ilmoitellaan satunnaisesti SCL:n virallisilla sivuilla sekä facebookin Canastaliiton sivulla.